Muchas Buenas Vistas

17 oktober 2022 - Ronda, Spanje

Na de wandeling van gisteren doen we er vandaag nog één bovenop. 15 km dalen en klimmen, rondom Ronda.
We starten met af te dalen waar we gisteren zijn geeindigd met klimmen. Maar nu nemen we een cirkel meer naar buiten. Eerst over een rustige weg, daarna over een meer gebruikte weg.
Na goed 1 km kunnen we die weer verlaten en stijgen via een pad de berg op. Het pad loopt tussen verschillende landgoederen en olijfboomgaarden door. Twee keer moeten we door en over een hek dat is afgesloten. Na het ontwarren van een aantal knopen en een keer tussen twee hekdelen doordringen lukt dat uiteindelijk. Onderweg hebben we tal van mooie uitzichtpunten. Buenas vistas.
Na een uur of drie keren we weer terug in Ronda.
Wat er over is van de middag komen we bij van het wandelen, want dat is met die steile hellingen best pittig, van fietsen krijg je minder spierpijn.
Het vizier richt zich nu op de voorbereiding van ons bezoek aan Valencia. Daar wacht nog een mooi programma.