Langs de Inn

6 juli 2017

Opnieuw hebben we een prachtige dag. Een beetje erg warm zelfs, want bij opstaan was het 21 graden en bij aankomst 33! En dat is echt wel warm als je ook nog eens een paar honderd meter moet klimmen...

De route begon vandaag relaxed. Plat of vals plat, maar niet echt gekkigheden. Goed uitgekozen wegen en fietspaden, zodat je zo weinig mogelijk langs de (grote) weg hoeft te fietsen. Al is dat laatste soms niet te vermijden.

Het verandert na een kilometer of 15 als er diverse, soms stijle, klimmetjes zijn. Dan weer kondigt Reitsma aan dat een 2,4 km op en neergaat, 'met soms stijle hellingen'. En die kunnen best stijl zijn. Een was 17%. Voor Miriam reden om even te wandelen.

Maar de route is echt prachtig. Dan weer direct langs de Inn, dan weer een stukje langs een spoorbaan. Op sommige stukken rij je direct naast een rotswand die hoog boven je uittoornt, afwisselend in bosgebied of langs weidegronden.

De benen beginnen het wel te voelen. De vierde dag met klimmen en dalen, 25 graden of 33 graden. En dan morgen naar de Norbertshöhe (1405 m).