De heuvels van Zuid-Duitsland in

24 juni 2017

Alweer prachtig weer. Wel een beetje frisser, maar in de zon valt het goed te doen. Voeg daarbij aan stevige wind in de rug en je hebt de ingrediënten voor een lekker dagje fietsen en klimmen.

Want stapje bij beetje zijn we tot boven 400 meter geklommen. Een goede test voor de benen, en knieën. En mooie voorbereiding voor de Alpen, als het zover is/komt.

De afstand is aangepast tot senioren niveau. Vandaag ruim 50 km, maar wel met het nodige klimwerk. De etappes naar Augsburg hebben we herverdeeld van drie naar vier dagen. Voorlopig gaat het allemaal goed, en houden de knieën en senioren zich goed.

De route is zeer mooi, tussen en door de heuvels en iedere keer langs een ander stroompje. Veel groen, de nodige bossen. En prima wegen en fietspaden. Duitsland is echt een fietsland geworden.

We verblijven in een klein Gasthaus in een gehucht waar wederom niet zo erg veel te doen is. Daar kunnen we van de zon genieten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hans:
    24 juni 2017
    Zal ik EPO sturen of is het nu tijd voor de bloedzakken?
  2. T.v.lierop:
    24 juni 2017
    Vroeger zeiden ze pleegzuster bloedlijn.
    Is Henk uit beeld. Mama
  3. Leo Hartveld & Miriam van Lierop: