The end

24 augustus 2017 - Gouda, Nederland

Nadat we hartroerend afscheid hebben genomen van Huiswacht Henk en zijn collega's is de laatste etappe aan de beurt. Langs de Loosdrechtse Plassen, met zijn typisch hollandse landschap (en molen) over het Amsterdam - Rijn kanaal via Woerden naar Gouda. In Woerden komen we langs het voormalige kantoor van FNV Bouw/FNV, wat er uitgestorven bij ligt, met een actiekeet in een hoekje verscholen.

Dan over een welbekende fietsroute langs Waarder en de Reeuwijkse Plassen naar de Verdistraat.

Daarmee is er een eind gekomen aan de mooie fietstocht van Gouda naar Rome. Ik bedank jullie allemaal voor het volgen van het blog en hoop dat je het met plezier hebt gelezen, en van de foto's en video's hebt genoten. In het bijzonder bedank ik degenen die gereageerd hebben en met aanmoedigingen ons stimuleerden op de fiets te blijven en ook voor de aanvullingen zorgden.

The end

'And in the end, the love you take is equal to the love you make.'

1. Jacky:
    24 augustus 2017
    Was de thuiskomst fijn of hadden jullie nog wel een paar maanden willen doorfietsen?
  2. Kirsten:
    Was een mooie reisbeschrijving. Leuke verhalen en mooie fotos! Dank! Geniet van het thuiszijn!
  3. Catelene:
    24 augustus 2017
    Welkom thuis! Dank voor alle mooie verhalen!
  4. Catelene:
  5. Ywe:
    25 augustus 2017
    Ik was benieuwd of jullie een doel hadden met jullie tocht, wat ik een paar dagen na vertrek heb gevraagd.
    Ik kreeg niet echt een antwoord.
    Tot vandaag.
    Tot de laatste zin van het verslag.
    'And in the end, the love you take is equal to the love you make.'
    Als dat een inzicht is, waartoe jullie tocht heeft geleid, dan vind ik dat heel mooi.